wtorek, 13 stycznia 2015

Co ja robię tu?!

Temat tego wpisu mógłby również brzmieć: "Co ja będę tu robić?!". Zanim odpowiem na to pytanie, muszę postawić jeszcze parę pytań pomocniczych. A więc (nie zaczynamy zdania od "a więc" :) tak by powiedziała moja Pani polonistka ze szkoły średniej):

  1. Dlaczego maszynka na żyletki?
  2. Co mi daje TG (tradycyjne golenie)?
  3. Jak wpadłem po uszy?
  4. Co ja będę tu robić?
  5. I jak to będę tu robić?
  6. Inne.
Ad 1.
Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie muszę przedstawić opcje których nie wybrałem:
  • golarka elektryczna
  • jednorazówka
  • systemówka
  • brzytwa
Trzy pierwsze pozycje można by skwitować krótkim stwierdzeniem: ze względów ekonomicznych. Ale każdy kto miał styczność z TG wie że to stwierdzenie jest prawdziwe w bardzo, naprawdę w bardzo niewielkiej ilości przypadków. I jestem prawie pewien że wszystkie one mają miejsce w zakonach męskich, które stosują regułę ubóstwa. Kiedyś rozwinę ten temat.
Ale konkretnie pisząc to: golarka nie jest wystarczająco dokładna (3 przetestowane, 2x BRAUN, 1x PHILIPS).
Fusion'y, Machy, ochy i achy (czyli jednorazówki) nie dają mi takiego komfortu jak żyletka, po prostu nie. Do tego pianki z puszki :/ tu odsyłam do artykułu z Brzytwy który popełnił kolega Arturro.

Brzytwie nie mówię nie. Po prostu nie mam tyle czasu ile powinno się jej poświęcić. Może kiedyś :)

Ad2.
Poza PN (pupą niemowlaka)?! Czas tylko i wyłącznie dla mnie. Golenie zajmuje mi nie więcej niż 30 minut i jest to naprawdę przyjemnie spędzony czas. No i jednak golenie żyletką czy też brzytwą to wybitnie męskie zajęcie. Złośliwi mogą coś mówić o przedłużaniu męskości ale te maszynki mają generalnie krótkie rączki.

Ad3.
Nie ma co ściemniać, walnie do tego przyczyniła się Brzytwa.org i koledzy którzy uczestniczą w tym forum. Miałem to szczęście że wygrałem dwa konkursy na zestaw dla początkujących oraz zestaw żyletek :D
"Psipadek"? Nie sądzę!



Ad4.
Dzielił się moimi doświadczeniami oraz przemyśleniami związanymi z TG, choć pewnie nie tylko.

Ad5.
Ważny punkt. Z racji tego że golę się przeważnie raz w tygodniu, po 3-4 goleniach przygotuję sprawozdanie jak spisywał się sprzęt którego do niego użyłem. Oczywiście te golenia będą wykonane tym samym zestawem. Może pojawi się jakieś video, czas pokaże.

Ad6.
Inne - tu mogą być odpowiedzi na pytania które zadacie w komentarzach.

Pozdrawiam K84

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz